Zó kan het ook! Deze ijzersterke en grootschalige projecten zijn een inspiratie voor de branche én misschien zelfs voor andere branches. Verschillende elementen worden gecombineerd en versterken elkaar. Welk van de genomineerden brengt dit het best tot uitvoering?
De categorie Best New Hospitality Project wordt mogelijk gemaakt door: Studio Rehab
Vijftien jaar voorbereiding ging eraan vooraf. Het resultaat? De gloednieuwe Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam is groots en spectaculair en zit vol horeca én design. In de volledig overdekte shopping- en experience mall van 117.000 vierkante meter kunnen gasten naast de vele winkels ook genieten van het Eet Theater, een bioscoop en 14 restaurants van bekende en lokale horeca. Lees hier meer over Westfield Mall of the Netherlands.
Foto: Joni Israeli
Rituals Cosmetics lanceerde, ter ere van haar 20-jarig bestaan, het holistisch winkel- en lifestyleconcept ‘House of Rituals’. House of Rituals, met vier verdiepingen van in totaal ongeveer 1500 m2, brengt een ultieme winkelbeleving samen met restaurant Rouhi en een uitgebreide spa. De winkel en restaurant zijn te vinden aan het Spui. Designbureau ESTIDA tekende voor het design van het restaurant. Lees hier meer over House of Rituals.
DOMUSDELA wordt gerund door LBG Hotels, DELA, Hutten en het Muziekgebouw Eindhoven. Het monumentale complex van DOMUSDELA is een plek met karakter en een uniek verhaal. Je vindt er Boutique Hotel Mariënhage en Brasserie Rita, maar je kan er ook terecht voor meetings en event ruimtes, waarvan twee ceremoniehuizen De Kapel en De Paterskerk, met faciliteiten tot 2500 personen. Lees hier meer over DOMUSDELA.
Foto: Hugo Thomassen
De Stadshaven Brouwerij is een omvangrijke craftbierbrouwerij en kan maar liefst 2 miljoen liter bier per jaar brouwen. Naast de craftbierbrouwerij vind je er de Stadshaven Brouwerij Gastropub. Stadshaven Brouwerij is te vinden in het herontwikkelde Rotterdam Makers District en draagt bij aan de leefbaarheid, circulaire economie en sociale dynamiek van het gebied. Zo is in de Gastropub en op het terras in totaal plek voor 650 gasten. Lees hier meer over Stadshaven Brouwerij.
Foto: Patrick van Katwijk
Afgelopen september opende The Harbour Club Theater haar deuren. Het is een zakelijk initiatief van The Harbour Group, Benz Events en Brandconnection. De drie merken bundelen hun krachten om de gasten het ultieme uitgaan van de toekomst te bieden. The Harbour Group, met 6 vestigingen van The Harbour Club, staat bekend om zijn spraakmakende restaurantformule. Met The Harbour Club Theater breiden ze uit met live entertainment. Lees hier meer over The Harbour Club Theater.
Foto: SetVexy
Hij is letterlijk een reus, de 94 jaar oude watertoren De Reusch aan de rand van Schimmert. Een imposant en stoer bouwwerk tussen de Limburgse heuvels. In deze charmante kolos bieden ondernemers Anne-Marie en André Köppen beleving op zeven verdiepingen. Zo is er een Smaaktheater in het voormalige watervat van de watertoren. Dit is een auditorium met negentig zitplaatsen. Op de vijfde verdieping is de hoogstgelegen brouwerij van Nederland te vinden. Lees hier meer over De Reusch.
Foto: Pim Ras
De genomineerde ondernemers in de elf categorieën én de Best Bartender en Horecaondernemer van het Jaar krijgen op 29 november tijdens een feestelijke avond te horen wie er met de felbegeerde Entree Awards naar huis gaan. Een vakjury van o.a. designers, ondernemers, conceptontwikkelaars en trendwatchers beoordeelt de genomineerden in de elf categorieën. Bekijk hieronder de genomineerden in de overige tien categorieën van de Entree Awards 2021: