Meer winst maken? Deze trendy snacks helpen!

Meer winst maken? Deze trendy snacks helpen!

SALOMON FoodWorld® staat bekend om zijn gevoel voor trends. Met zijn nieuwe innovaties zet de foodservicespecialist in op urban fingerfoodconcepten en op de behoefte van gasten om te delen.

 

SALOMON Foodworld: trendy snacking en sharing

rsz_mozzarella_onion_rings_freisteller_300dpi_0744cddc3efd23f5368d13ab56968b3b_800-1 (1)

Hapjes als mezze en tapas passen bij de smaak van nu: hiermee kunnen gasten hun culinaire voorkeuren bepalen. Het zijn absolute toppers als het gaat om trendy snacking, tasting en sharing. En voor horecaondernemers hebben ze nog een extra voordeel: ze verhogen de winstmarge als hippe “Better Side Dishes” – eersteklas bijgerechten – en bieden een mooie kans om gerechten in kleiner formaat te serveren en zo iets nieuws uit te proberen. Door vers op de juiste manier te combineren met ultiem gemak, creëert u nieuwe mogelijkheden. SALOMON FoodWorld® heeft daarom een paar bestsellers vernieuwd: innovatief fingerfood en appetizers!

Kleine porties, grote mogelijkheden

+ De nieuwe Mozzarella Onion Rings zijn een combinatie van de milde Mozzarella Sticks en de pikant-zoete Onion Rings in het populaire krokante jasje! De vegetarische appetizer in ringformaat hebben alles in zich om een favoriete snack te worden!

+ Langer, dunner, eleganter: ultradunne mozzarellasticks bedekt met onweerstaanbaar krokante tempura: de nieuwe, vegetarische Mozzarella Fries zijn een indrukwekkend en heerlijk alternatief voor frites. Die wil iedereen!

rsz_mozzarella_fries_freisteller_300dpi_7f1564e9d5bcb757b57ec90bdb176ddf_800-1 (1)

+ Alleen van de naam krijg je al trek: Homestyle Chik’n® Fingers Buttermilk. De aloude snackfavoriet is er nu ook in een trendy buttermilk-smaak in een krokante, zeer grove homestyle-panade. Het handgemaakte uiterlijk benadrukt het unieke genieten!

Innovaties met een Urban Taste

Achter deze en andere nieuwe producten staat het nieuwe Urban Taste-concept van SALOMON FoodWorld®. Door de verstedelijking, verandert ook de levensruimte en de levenswijze van consumenten. Dat brengt voor de horeca nieuwe uitdagingen en kansen met zich mee: de nieuwe lifestyle verandert ook de manier van eten!

rsz_homestyle_chikn_fingers_buttermilk_freisteller_300dpi_8f9ac8d5c4bf623caaaaef5e5d06f9b8_800-1 (1)

Daarom richt SALOMON FoodWorld® zich met zijn innovaties voor 2020 onder andere op de thema's Urban Kitchen en Urban Community. De nieuwe levensstijl – mobiel, digitaal, mondiaal, verbonden – is voorbestemd voor de multiculturele charme van gerechten uit verschillende landen, die even populair gaat worden als snacks around the clock. Ze voldoen aan de behoefte tot socializen: lekkernijen eten en delen met vrienden – in het echt op je bord en digitaal via social media. Een ontwikkeling die SALOMON FoodWorld® samen met de horecaondernemers op de voet wil volgen, want food is van oudsher ook een communicatiemiddel, en dus gratis reclame. Het antwoord: het nieuwe Urban Taste-concept!

Meer informatie over ons Urban Taste-concept? Bekijk onze vernieuwde website.
Hebt u nog vragen, dan helpt Fred van Onkel u graag verder:
Tel
: +31 (0) 889953549
fred.van.oekel@salomon-foodworld.com

Artikel delen