Horecaondernemers Marc Landa en Robin Mulders van paviljoen Het Strandhuys in Bergen op Zoom, zijn heel trots op hun team. Dankzij hen is Het Strandhuys uitgeroepen tot winnaar van 'Het Lipton Terras 2023'. Lipton Ice Tea organiseerde de campagne ‘Het Lipton Terras 2023’ afgelopen zomer en stelde de winnaar een mooie beloning in het vooruitzicht: enorme eer, rijzende roem én maar liefst 50.000 euro! Landa en Mulders: "Het is absoluut een teamprestatie.”
Marc Landa en Robin Mulders, die Het Strandhuys in Bergen op Zoom sinds 2021 runnen, zijn enorm trots op het team. “De eerste 10.000 euro van het prijzengeld gaat dan ook sowieso naar het personeel en dat bedrag mogen ze naar eigen inzicht besteden. Momenteel zijn ze bezig met het organiseren van een leuk feest waarmee we onze trouwe stemmers willen gaan bedanken. Het resterende bedrag investeren we in het terras”, aldus Landa.
*De tekst gaat verder onder de foto.
“We hebben de keuze voor deelname aan 'Het Lipton Terras 2023' echt bij het personeel gelegd", vertelt hij. "We hebben een groot team: 12 vaste medewerkers en daarnaast tientallen weekend- en vakantiehulpen. In totaal gaat het om zestig mensen. Daarbij gaven we wel aan dat we er dan allemaal vól voor zouden moeten gaan. We waren de eerste maandwinnaar, wonnen daarmee 10.000 euro en ja, dan neemt de motivatie logischerwijs vanzelf toe.”
Het is de tweede keer dat Lipton Ice Tea de campagne organiseerde. Een voor de horeca heel aantrekkelijke campagne want ze maakt kans om in totaal 150.000 euro te winnen. De enige voorwaarde voor deelname aan de verkiezing ‘Het Lipton Terras’ is dat Lipton Ice Tea op de kaart staat. Landa: “Lipton Ice Tea doet het eigenlijk altijd goed op onze kaart, maar we merken dat onze deelname aan de verkiezing dat versterkte.” Bovendien, voegt hij toe, heeft het POS-materiaal van Lipton Ice Tea absoluut meegeholpen. “Dat gaf de zichtbaarheid zeker een boost.” Dan, enthousiast: “We hebben zelfs onze eigen zomerkaart in de Lipton Ice Tea-stijl laten maken! En toen we in mei de eerste maandwinnaar werden, hebben we de cheque die daarbij hoort natuurlijk ook op het terras gezet.”
*De tekst gaat verder onder de foto's.
Daarnaast is het team van Het Strandhuys aan de slag gegaan met sociale media. “We hebben een zeer groot bereik en daardoor is heel veel aandacht voor onze deelname aan Het Lipton Terras gegenereerd”, vertelt Landa. Er kwam een app-groep waarin mensen elke dag een reminder kregen om te stemmen en er waren verschillende winacties opgezet waarbij gasten cadeaubonnen of goodiebags konden winnen. En in de weekenden stond er bij de ingang van het terras een mooie tafel waar gasten in ruil voor een stem een gratis Lipton Ice Tea mochten pakken. Een geweldige inzet van het team dus, met een geweldig resultaat!”
De top drie van de verkiezing 'Het Lipton Terras 2023’ is bekend. De winnende horecazaken ontvingen een aantrekkelijk investeringsbedrag voor hun zaak. Dit zijn de winnaars:
1: € 50.000 – paviljoen Het Strandhuys, Bergen op Zoom
2: € 30.000 - De Zeester, Scherpenisse
3: € 15.000 - Blik & Burgers, Zeist
Verder ontvingen vier maandwinnaars 10.000 euro en ging datzelfde bedrag naar twee ondernemers die de meeste stemmen behaalden via Lipton Ice Tea Green Zero.
En na de succesvolle editie van ‘Het Lipton Terras 2023’, met geweldige winnaars, wordt het ondernemerschap in 2024 opnieuw in het zonnetje gezet met ‘Het Lipton Terras 2024’! Meld je aan op unileverpartners.nl om op de hoogte te blijven van Het Lipton Ice Tea nieuws.