Tijdens deze Horecava laat Bud, dat wereldwijd bekendstaat als ‘The King of Beers’, een nieuw geluid horen. Letterlijk! TNO Soundsystem & Friends zorgen voor de juiste tunes in de Bud Basement, te vinden in de kelders van de RAI. Deze is niet alleen iedere beursdag geopend van 10.00 tot 18.00, maar óók tijdens de dagelijkse after van 18.00 tot 19.00 uur! Wanneer de Horecava langzaam dooft, worden de beats in de kelders extra lekker…
Nieuw geluid
Sinds deze zomer stroomt het uit de tap in Nederlandse horeca en is het te vinden in het schap van vrijwel iedere retailer. De grootse introductie van Bud in Nederland is niet onopgemerkt gebleven en Bud laat dan ook duidelijk een nieuw geluid horen. Natuurlijk in de RAI-kelder tijdens de Horecava, maar vooral in het Nederlandse bierlandschap.
Duidelijke ambitie
Het biermerk durft een duidelijke ambitie uit te spreken, die past bij het DNA van Bud: groots dromen, lef tonen en successen vieren. De smaak van Bud, een American Style Lager, is het best te omschrijven als fris, zacht en ‘doordrinkbaar’. Het wordt omschreven als ‘the smoothest taste’.