De horeca is weer open, eindelijk! Om de horeca te vieren, komt Lipton Ice Tea dit jaar met de activatie ‘Hét Lipton Terras van 2022’. Een solidaire campagne waarbij jij, als horeca eigenaar, kans maakt op fantastische prijzen! Zo zijn er twaalf provinciewinnaars die elk een bedrag van €10.000,- winnen. En alsof dat niet genoeg is, rollen er ook nog drie landelijke winnaars uit, waarbij de nummer 1 winnaar een geldbedrag van €100.000,- wint! Mooie bedragen om te investeren in die fantastische horecagelegenheid van je toch?
We horen het je al zeggen ‘hoe maak ik kans op de hoofdprijs van 100k?’ Lees dan verder! Als Lipton locatie met terras doe jij automatisch mee aan de activatie. Vervolgens kunnen consumenten van april tot en met 1 september stemmen op hun favoriete Lipton terras. Om het makkelijk te maken, hebben we op onze supermarktverpakkingen, horecaverpakkingen én verkoopondersteunende materialen een Scan & Stem QR-code geplakt die de consument logischerwijs kan scannen om zijn stem te plaatsen. Kortom, een ludieke en unieke campagne die zowel in de horeca, als in de supermarkten volop gepromoot wordt. Aan zichtbaarheid geen gebrek.
Om jouw kans op de prijzenpot te vergroten, helpen we je graag met een paar simpele Tips & Tricks die ervoor zorgen dat niemand om de activatie heen kan:
Leuke Fun Fact! Vorig jaar heeft in Duitsland een eenmanszaak de Duitse versie van ‘Hét Lipton Terras van 2021’ gewonnen. Je hoeft dus geen groot terras te hebben om op de eerste plek te eindigen! Doe je voordeel met de Tips & Tricks en zorg ervoor dat je de meeste stemmen krijgt.
Meer informatie ontvangen of gewoon direct de gratis verkoopondersteunende materialen bestellen? Klik dan op de button hieronder.
*Vind de volledige actievoorwaarden op: www.stemopjefavoriet.nl/lipton/actievoorwaarden