Makro nieuwe partner Entree Awards

Makro nieuwe partner Entree Awards

Makro is een nieuwe partner van de Entree Awards. Daarmee wil de groothandel onder andere de waardering voor de sector tonen. De uitreiking van de Entree Awards is dit jaar op maandag 29 november in Theater Amsterdam.

‘Makro wil meer verbinding met horeca’

makroMark Pieters is horecadirecteur van Makro. Over de ambities van de groothandel zegt hij: “We willen meer laten zien wat we doen. Daarnaast willen we nóg meer verbinding maken met de horecabranche. Veel mensen kennen ons wel, maar nog niet iedereen weet wat we allemaal kunnen. Zo hebben we op ultra-vers en Foodservice Distribution (FSD) veel meer te bieden dan dat men verwacht.”

Goede tone of voice

entree awardsPieters vervolgt: “Vanuit deze ambitie en om waardering voor de horeca te tonen zoeken we de samenwerkingen met partijen die daarbij aansluiten.” Entree is daar volgens hem een hele goede partner voor. “De thema’s van het mediamerk sluiten aan bij die van ons. Maar er zijn meer redenen voor deze samenwerking. Ook de kwaliteit en de tone of voice passen bij ons. Én allebei doen wij dingen groots.”

Gastvrijheid vieren

Pieters noemt Entree Magazine 'een geweldig platform voor de horeca'. "De uitreiking van de Entree Awards is daar een mooi onderdeel van. Daaruit blijkt de erkenning voor onze branche en het belang daarvan. Zo kunnen we elkaar versterken en onze passie voor de horecabranche samenbrengen. We kijken dan ook enorm uit naar de uitreiking op maandag 29 november én naar het moment dat we weer met elkaar de gastvrijheid kunnen vieren.”

Over Makro Nederland

Al ruim vijftig jaar is Makro een fullservicegroothandel voor ondernemend Nederland. Makro Nederland heeft 17 vestigingen met een horecabezorgservice door heel Nederland. Er werken 3.500 medewerkers, waarvan ongeveer 300 op het hoofdkantoor. Met een groot assortiment (60.000 vaste producten), grote winkels (12.000 tot 15.000 m²) en vakmanschap wil Makro bijdragen aan het succes van horeca Nederland. Sinds 1998 is Makro Nederland onderdeel van het Duitse METRO AG (ruim 97.000 medewerkers, 679 verkooppunten in 24 landen). 

Entree Awards 2021

De Entree Awards is hét horeca-event van het jaar. Een onafhankelijke vakjury van hospitality-professionals beoordeelt de vijftig meest onderscheidende restaurants, hotels, cocktailbars en nachtclubs in Nederland die het afgelopen jaar zijn geopend of gerestyled. In dertien categorieën worden de felbegeerde horecaprijzen uitgereikt aan de meest toonaangevende horecaondernemers en -bedrijven. Ook zijn er prijzen voor de beste bartender en bierspecialist. Dit jaar vinden de Entree Awards plaats op maandag 29 november in Theater Amsterdam. Het is de veertiende keer dat de prijzen worden uitgereikt.

Artikel delen