promotioneel
Hoe vitaal is jouw zaak? Meld je aan voor het Horeca Webinar en kom erachter!
Hoe vitaal is jouw zaak? Meld je aan voor het Horeca Webinar en kom erachter!
De afgelopen twee jaar heeft corona een behoorlijke impact gehad op horecaondernemers en hun ondernemingen. Veel bedrijven hebben door creativiteit en ondernemerschap in deze lastige tijden het hoofd boven water weten te houden. Maar weet jij hoe vitaal je horecaonderneming écht is? Krijg hier inzicht in tijdens het Horeca Webinar op 24 januari!
Horeca Webinar voor horecaondernemers
BDO Accountants & Adviseurs organiseert samen met de Rabobank een webinar speciaal voor horecaondernemers. In dit webinar duiken ze dieper in op de vitaliteit van een horecaonderneming. De horecabranche is hard getroffen door de corona-pandemie. En hoewel veel ondernemers vol op zijn gaan bezorgen, zijn de omzetten aanzienlijk verminderd en misschien zelfs wel lager dan de kosten op dit moment. Weten hoe vitaal je onderneming is, is essentieel en vooral in deze periode van pandemie. In het Horeca Webinar gaat BDO Accountants & Adviseurs dieper in op de invloed van COVID-19 op de horecabranche. Want hoe bepaal je hoe vitaal je horecaonderneming is? Wat zijn de belangrijkste bouwstenen van een vitale horecaonderneming? En hoe ga je hier zelf mee aan de slag? Naast vitaliteit komen ook duurzaamheid en digitalisering aan bod, en hoe je daar als ondernemer mee om gaat. Daarnaast gaat het ook over de Wet Homologatie Onderhands Akkoord. Heb jij je namelijk al georiënteerd op de mogelijkheden die de WHOA biedt? Al deze onderwerpen komen uitgebreid aan bod tijdens het webinar op maandag 24 januari 2022.
Schrijf je hier in voor het Horeca Webinar speciaal voor ondernemers
Over BDO Accountants & Adviseurs
BDO Accountants & Adviseurs kijken met een brede blik naar de ontwikkelingen in de markt en de bedrijfsvoering van organisaties. Maatschappelijke verantwoordelijkheid staat bij BDO Accountants & Adviseurs hoog in het vaandel en ze willen bijdragen aan vitale medewerkers, klanten en een vitale maatschappij. Het onderzoeken en bespreken van organisatievitaliteit past daar uitstekend bij. Naast het organiseren van het Horeca Webinar lanceert BDO daarom het kosteloze ‘Self assessment Organisatievitaliteit’.
Wat is het ‘Self assessment Organisatievitaliteit’?
Organisatievitaliteit kan worden gezien als de beheersing, veerkracht, wendbaarheid, continuïteit en/of toekomstbestendigheid van organisaties. Het ‘Self assessment Organisatievitaliteit’ biedt een indicatief inzicht in de vitaliteit van een organisatie én de aandachtspunten die daarmee samenhangen. Je vult in een persoonlijke online assessmentomgeving een vragenlijst in. Dit neemt ongeveer 30 minuten tijd in beslag. Vervolgens ontvang je een rapportage over je organisatievitaliteit. De antwoorden (anoniem) worden gebruikt om een benchmark te maken, hiermee krijg je direct een indruk van de relatieve performance van je onderneming. In de rapportage wordt helder omschreven op welke aspecten gericht aandacht nodig is, waar nog ruimte is voor verbetering en op welke punten uw organisatie vitaal lijkt. Het Self assessment gaat in op tien essentiële thema’s, waaronder strategie, digitale transformatie, mensen, leiderschap en duurzaamheid.
Horeca Webinar 24 januari 2022
In het webinar neemt BDO je mee in de belangrijkste bouwstenen van een vitale horecaonderneming en laten ze je zien hoe je eenvoudig zelf aan de slag kunt gaan met het creëren van inzicht en het daadwerkelijk realiseren van verbetering. Voor meer informatie en bij vragen kun je contact opnemen via vitaliteit@bdo.nl.
Meld je nu aan voor het Horeca Webinar op 24 januari, om hier alles over te weten te komen!
Schrijf je gratis in voor onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks:
- De nieuwste trends en ontwikkelingen binnen de Horeca
- Culinaire en interieur inspiratie
- Exclusieve content zoals: artikelen, interviews en ondernemersverhalen