Sinds medio 2020 helpt Sligro met het programma ‘Slim Ondernemen’ klanten om meer uit hun zaak te halen. Hierbij gaat het om oplossingen op een breder vlak dan food: denk aan rendement, personeel, loyaliteit en duurzaamheid. Nu is daar ‘efficiënte bedrijfsvoering’ aan toegevoegd.
Met het domein ‘efficiënte bedrijfsvoering’ speelt Sligro in op de operationele zaken die komen kijken bij het runnen van een horecazaak. “Leuker kunnen we sommige onderwerpen voor ondernemers niet maken, maar samen met onze partners proberen we het wel makkelijker én goedkoper te maken voor onze klanten”, zegt Badr el Fdil, Solutions Manager bij Sligro.
Wil je meer info? Kijk dan op de website van Sligro!
El Fdil vervolgt: “Of je nu net een horecazaak start of al jaren in het vak zit: er zijn veel zaken die aandacht vragen, naast de corebusiness van eten, drinken en gastvrijheid . Om kopzorgen te besparen, is het fijn als dit allemaal goed geregeld is, voor een goede prijs en bij een betrouwbare partner. Vanuit Sligro bieden we daarom een stuk ontzorging: we zoeken de juiste partijen en zorgen voor een extra scherpe prijs door groots in te kopen.”
Sligro heeft onder het behoeftedomein ‘efficiënte bedrijfsvoering’ vier nieuwe oplossingen gelanceerd, namelijk:
* MyCCP – digitale HACCP-registratie via partner Gullimex
* Hygiëne inspecties & e-learnings – altijd voorbereid op controles van de NVWA via partner Normec Foodcare
* Afvalverwerking – regel bedrijfsafval slim, efficiënt én duurzaam via partner Renewi
* Ongediertebestrijding – regel je ongediertepreventie en -bestrijding via partner EWS Pest Control
Later dit jaar zullen nog meer oplossingen onder de verschillende behoefte domeinen binnen Slim Ondernemen volgen. Slim Ondernemen heeft als doel om professionals in food écht verder te brengen.