promotioneel
Hard werken is goed voor de mens, maar het moet wel wat opleveren. Niet alleen in omzet, maar juist ook in winst. Als je met je boekhouder terugkijkt en de resultaten tegenvallen ben je eigenlijk al te laat. Daarom wil je zo vroeg mogelijk weten wat je winstmarges zijn zodat je direct kunt bijsturen. Vergelijk de data van onder andere je inkoop, recepten, verkoop en derving. Inzicht in al deze cijfers betekent dat jij efficiënter kan werken en je winst maximaliseert.
De zomerperiode is altijd druk, bij vlagen chaotisch en betekent vooral hard werken. Maar wat heb je nu eigenlijk aan al die inzet overgehouden? Met andere woorden, wordt het dit najaar een biefstuk of een broodje bal? Veel ondernemers weten dat je in het zomerseizoen moet knallen om de winter door te komen. Met alle stijgende kosten en lasten is het dit jaar meer dan ooit een uitdaging om ook echt winst te maken. Is dat nog niet helemaal gelukt? Dan is het tijd om jouw onderneming te optimaliseren met de software van Horeko.
*De tekst gaat verder onder de foto.
Digitaliseren doe je samen met Horeko. Ontdek het vandaag nog, met een gratis en vrijblijvend demoaccount! Dat vraag je hier aan: horeko.com/demo
Het is veel werk om dit allemaal handmatig bij te houden. Digitalisering is dus zo gek nog niet. En: je hoeft niet alles in één keer te doen. Kleine stapjes brengen je aan de top. Neem dus nu die eerste stap. De zomerdrukte en ervaringen zitten nog vers in je geheugen en daarmee ook de verbeteringen die je graag door wil voeren. De komende maanden kan jij juist nog knallen.
Zo loop je precies op schema voor succesvolle feestdagen. Wil je optimaal profiteren van de rest van het jaar en van je decemberomzet? Nu is het ideale moment om te beginnen. Bijvoorbeeld door al je recepturen te digitaliseren. Dan weet je gelijk je actuele kostprijs en welke allergenen in je gerechten zitten.