Een te hard óf juist te zacht bed in de hotelkamer. Eeuwig zonde, aldus Ralph Bongaerts, Manager Swiss Sense Business. “Het bed is een visitekaartje voor je accommodatie, dat moet goed zijn. Als ondernemer wil je niets liever dan dat je gasten heerlijk hebben geslapen, dan komen ze graag terug. We weten van onze partners dat de investering in Swiss Sense slaapcomfort zorgt voor tevreden gasten en dus voor goede reviews’’.
Business Development Manager Marion de Graaf vult aan. “Ons merk scoort hoog op het gebied van betrouwbaarheid en kwaliteit. Slaap je in een boxspring uit de collectie van Swiss Sense, dan zit – of ligt – het wel goed. Die zorgeloze nachtrust gunnen we iedereen. Zeker als je een nachtje weg bent, is goed slapen een onmisbaar onderdeel. Je voelt je vitaler als je goed uitgerust bent. Zo kun je optimaal van je verblijf genieten. Ontzettend belangrijk dus. Onze partners zien dat ook terug in de slaapreviews van gasten, die veranderen positief bij een keuze voor de boxsprings uit de Hotel Collection van Swiss Sense”
Slapen doen we allemaal, maar goed en voldoende slapen is in onze drukke levens geen vanzelfsprekendheid. Zeker als ondernemer in hospitality, loop je jezelf nog wel eens voorbij doordat je de hele dag druk aan het zorgen bent voor je gasten. Ook jij kunt jouw slaapkwaliteit in kleine en realistische stappen verbeteren. Marion en Ralph hebben daarom tot slot nog een slaaptip voor jou: “Bouw je dag rustig af en zorg voor niet te veel prikkels voordat je gaat slapen. Dit kun je doen door bijvoorbeeld je telefoon op tijd weg te leggen, een boek te lezen of een bad te nemen”.