[Actie] Interactieve city guide voor hotels
Our Mapp, Your City Guide is een innovatieve interactieve city map voor hotels. Meedoen? Kijk voor een aanbieding onder aan dit bericht.
Hoe kan je gasten in een hotel nog meer convenience bezorgen? Door het bieden van goede informatie over de omgeving. Te vaak is het nog verstopt achter de planten of naast de toiletten. Hartstikke zonde natuurlijk want het is wel degelijk belangrijk en kan bijdragen aan het plezier en de herinneringen van de gast aan jouw hotel. Dat vonden ook Diente Jacobs en Shirly Nijman en daarom ontwikkelden zij de costumized ‘Mapp’, een interactieve city guide aangepast op doelgroep en locatie.
De interactieve kaart
Mapp maakt toeristische informatie aantrekkelijk, inzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Weg met die lelijke saaie brochures en volle tafel, terug naar een overzichtelijk design passend bij elke lobby en huisstijl. Ook is het ontlastend voor personeel dat vaak niet op de hoogte is van de restaurants die aansluiten op de verschillende doelgroepen. En de omloopsnelheid van restaurants is, bijvoorbeeld in Amsterdam al, best hoog.
Actiegerichte informatie
Als eerst is Amsterdam al in kaart gebracht door een interactief schilderij, de zogenaamde 'Mapp'. Rotterdam, Utrecht en Den Haag zijn ook in de opstartfase. Het schilderij is te scannen met de mobiele telefoon via QR code. Wanneer je een 'point of interest' scant kan je dan direct tickets kopen, routebeschrijvingen ontvangen of reserveren bij een restaurant -via google reserveren of rechtstreeks-, het is maar net hoe het restaurant werkt.
Combinatie in-house faciliteiten
Omdat hotels ook het contact met de gast buiten het hotel willen onderhouden en deze ook willen bereiken als ze op pad zijn, heeft Mapp ook een app/website (downloaden is niet nodig). Hiermee kan het hotel naast city-info ook de in-house faciliteiten aanbieden. Zo worden de faciliteiten van een hotel benadrukt en heeft de gast altijd een volledige 'handleiding' tot zijn of haar beschikking. Hiermee kunnen dus zowel tickets als spa- of roomservice worden geboekt, een extra kussen worden aangevraagd of shampoo flesjes. De app is niet gelimiteerd aan de steden, die kan voor elk hotel in Nederland maar zelfs ook internationaal worden gemaakt. De combinatie met de Mapp maakt dat de gasten door middel van het scannen direct in de hotel-app terecht komen. Volg Mapp via https://www.linkedin.com/company/ourmapp/ en https://www.instagram.com/ourmapp.c0m/
.
Schrijf je gratis in voor onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks:
- De nieuwste trends en ontwikkelingen binnen de Horeca
- Culinaire en interieur inspiratie
- Exclusieve content zoals: artikelen, interviews en ondernemersverhalen