Natasja van Cuijlenborg opende onlangs Návez Bistro in Den Bosch, met een kleurrijk interieur en een spannende fusion-keuken. Daarnaast is ze eigenaar van TR3S Tapasbar in Aalst en in Meteren en 3 Zussen, ook in Meteren. Alle restaurants zijn onderdeel van The Young Horeca Group. "We zijn continu bezig met vernieuwen en verbeteren."
Natasja van Cuijlenborg wilde na haar opleiding aan de hotelschool en een leerzame tijd als sommelier bij Karel V in Utrecht wat meer analytisch werk doen. "Maar na vier jaar kreeg ik toch weer de horecakriebels. Via mijn man, die een eigen horecabedrijf heeft, ben ik er weer ingerold."
Momenteel is Natasja eigenaar van meerdere horecazaken: TR3S Tapasbar in Aalst en in Meteren, drie zussen in hetzelfde Meteren en sinds kort Návez Bistro in Den Bosch. Alle restaurants zijn onderdeel van The Young Horeca Group.
Návez opende half oktober haar deuren op een toplocatie aan de Bossche Markt. "Ik was meteen verliefd op het pand. En nu het af is helemaal. Het kleurrijke interieur, de spannende fusion-keuken, zeven dagen in de week open van ontbijt tot cocktailparty - dit miste echt nog in de stad. Gasten zoeken het complete plaatje en dat vinden ze hier."
Het is af en toe sleutelen en schaven aan het concept, maar dat bevalt Natasja wel. "We doen altijd iets met de feedback die we krijgen. Wij kunnen dingen wel mooi of lekker vinden, maar onze gasten moeten dat uiteindelijk zo ervaren."
Dan zit je goed bij The Young Horeca Group, deze horecaonderneming is continu bezig met vernieuwen en verbeteren. Altijd op de hoogte van de wereldwijde horecatrends creëren ze uitnodigende zaken en uitdagende werkplekken.
Groot voordeel van zo’n groep is de gedeelde administratie. Daar valt bijvoorbeeld ook het reserveringssysteem van Guestplan onder, waar alle restaurants mee werken. "Ons planningssysteem is eraan gekoppeld en zo kunnen we zelf, in samenwerking met het hoofdkantoor, een forecast maken. Dan zie je meteen of je extra mensen moet aannemen voor een periode, of bijvoorbeeld extra social media moet inzetten om wat meer in beeld te komen."
Flexibiliteit en efficiëntie zijn twee andere pluspunten. "We wilden de mogelijkheid om onze gasten direct zelf te beantwoorden als er opmerkingen waren bij reserveringen. Dat pakten ze bij Guestplan meteen op. Het systeem laat ook zien wanneer gasten vaker komen, daar kun je dan op inspringen. Bovendien worden reserveringen meteen doorgelinkt aan een tafel, dat scheelt een hoop werk. Lang leve de technologie. Kunnen wij ons mooi concentreren op onze gasten."