Accor start met het nieuwe merk voor het middensegment, Tribe genaamd. Er is een hotel geopend, en er zullen nog 10 op korte termijn volgen en wereldwijd lopen meer dan 50 onderhandelingen.
Accor breidt haar portfolio verder uit en lanceert een nieuw lifestyle merk in het middensegment, Tribe. Accor staat bekend om haar expertise in het economy- en middensegment en is nu ook een grote naam in de luxe hotelsector.
Accor blijft zich vestigen in de lifestyle sector om zo een steeds groter aanbod van ervaringen aan te bieden en te voldoen aan de behoeften van haar klanten en partners. Accor's nieuwe merk Tribe is ontstaan als antwoord op een simpele vraag: meer dan ooit tevoren zoeken reizigers naar een hotelervaring van hoge kwaliteit, tegen een betaalbare prijs. Tribe wil de reiziger verrassen met een origineel, spannend en zorgvuldig samengesteld aanbod dat eerder gericht is op stijl dan op prijs. Het geeft de traditionele hotelbeleving een nieuwe invulling, zodat gasten kunnen leven, werken en ontspannen in eigentijdse interieurs.