Inspirerende foodtours, Horecava en InspiratieLab hebben de handen ineengeslagen. Tijdens de Horecava Tours gaat u niet alleen mee op een inspirerende trend- en foodtour door bijvoorbeeld Madrid, Berlijn, Amsterdam, Londen, Rotterdam, Antwerpen, Eindhoven of Gent maar nemen we ook mee (achter de schermen) en laten u een fantastische beurs beleven op locatie.
De Horacava Tours is dé ideale manier om aan uw bedrijf en relaties te werken, en waar kan dit beter dan de plek ‘waarvan alleen de hemel nog mooier is?’ zoals elke Madrileen gelooft? Ga daarom met mee naar Madrid op 9 en 10 april om het zelf te ervaren. Tijdens deze tour wordt een bezoek aan de gastronomische beurs Salon Gourmets met de trends en concepten gecombineerd uit de wijken Chueca en Malasaña; volkswijken van oorsprong die zijn getransformeerd tot snel veranderende hippe wijken, met ieder een eigen subcultuur.
Tijdens deze inspiratievolle tour bezoekt u de gastronomische beurs: Salon Gourmets en spott u trends en vernieuwende concepten terwijl u door Madrid fietst. Ondertussen wordt waardevolle kennis gedeeld, doet u inspiratie op en netwerkt u op een ontspannen manier met de andere deelnemers. Boek deze tour naar Madrid samen met een paar collega’s of nodig een aantal relaties uit. Natuurlijk is het ook mogelijk om de tour in te zetten als relatie event of bedrijfsuitje, daarbij kan de tour toegespitst worden op uwwensen en zijn er ook mogelijkheden voor een andere datum.
Nog niet helemaal overtuigd? Hieronder 7 redenen waarom u de Horecava Tours niet mag missen!
1 Zeer veel inspirerende locaties
Wij bezoeken tijdens de tours erg veel locaties. De ene iets langer met bijvoorbeeld een rondleiding of presentatie. De andere keer iets korter om alleen één specifiek detail te delen dat we echt niet mogen missen.
2Waardevolle kennis delen door onderscheidende ondernemers
Veel ondernemers vinden het een eer om hun verhaal te mogen delen met jou. Ze lichten hun concepten toe, maar tussen de regels door hoor je ook tal van andere waardevolle zaken. Het verschil zit ‘em in een klein detail en ook jij kunt dit toepassen in jouw onderneming.
3 Andere culturen = andere denkrichtingen
We fietsen door steden in binnen- en buitenland. Dit betekent andere culturen, gewoonten en mentaliteiten. Wij gaan hier met een uitleg dieper op in. Want juist van andere culturen en lokale rituelen kunnen we veel leren. Want ook jouw (Nederlandse) gast staat meer dan ooit open voor nieuwe invloeden.
4 We bezoeken een lokaal event
We nemen je mee naar een lokaal event of beurs. Beurzen en events zijn vaak plekken waar je de toekomst letterlijk ziet, hoort, voelt en proeft. We vinden het belangrijk om samen vooruit te kijken, zodat we er samen voor zorgen dat de horeca in Nederland steeds een stukje mooier en spannender wordt.
5 Frisse dag(en) in de buitenlucht
We gaan van bedrijf naar bedrijf. En tussen de bedrijven door is er genoeg gelegenheid om veel verse lucht mee te pakken en jezelf weer te voorzien van frisse energie.
6 Hele dag(en) in beweging
We verplaatsen ons per fiets. Altijd. Dit zorgt voor voldoende beweging, genoeg tijd om eens rustig naast iemand te fietsen, de stad echt te ervaren met al je zintuigen en eens de sleur de kantoor of file sleur te doorbreken.
7 Kennis delen met andere deelnemers
Dit is vaak de meest verrassende reden. Iedereen is professional en dagelijks bezig met zijn/haar bedrijf. Een Horecava Tour biedt de ideale omstandigheden om eens uitgebreid met collega’s, partners of concurrenten van gedachten te wisselen. Vaak heeft iemand anders onlangs iets opgelost waar je zelf op het moment mee bezig bent.
Bekijk ook de andere tours voor een unieke ervaring:
London - London Coffee Festival 28 -29 maart
Amsterdam – Taste of Amsterdam 31 mei
Rotterdam- Gastvrij Rotterdam 24 september
Berlijn – Barconvent 8-9 oktober
Eindhoven – Dutch Design Week 23 oktober
Gent – Horeca Expo Gent 19-20 november