De laatste jaren is de horeca er enorm geprofessionaliseerd en zijn er veel prachtige paviljoens bijgekomen. En daar zullen met name dit jaar veel Nederlanders van gaan genieten. Want als er een trend is die we op dit moment zien, is het wel de populariteit van de staycations: op vakantie aan in je eigen land. Dit is het jaar dat de Nederlander Nederland gaat ontdekken.
En dat er veel te ontdekken valt, blijkt hier wel. Bij BomBaai in het pittoreske Westkapelle. Een nieuw paviljoen waar je het gevoel krijgt alsof je op vakantie bent. Hier ben je écht even weg uit de dagelijkse beslommeringen en op eigenlijk op bezoek in het wereldje van BomBaai. Een kleurrijke en verfrissende wereld van fun en good vibes.
BomBaai is een plek waar het concept volledig klopt. Een plek met een eigen stijl en identiteit. Dat begint eigenlijk al met de voorpret op Instagram. Een gelikte tijdlijn waarbij je meteen zin krijgt om naar deze plek te gaan. Het is een belangrijke marketingtool die BomBaai goed inzet. Wie vervolgens de trap oploopt en bij het paviljoen aankomt, wordt aangenaam verrast. De stijlkleuren oranje, groen en rood zijn tot in detail in het interieur doorgetrokken. Van het meubilair tot het logo op de personeelskleding en de menukaarten. En over die menukaart gesproken: die is helemaal van nu! Met bao buns, shakshouka en Thaise dorade onderscheiden jullie je, maar met de Zeeuwse bolus laten jullie ook zien trots op Zeeland te zijn. En heel fijn: alle gerechten zijn de hele dag te bestellen en er is volop aandacht voor het alcoholvrije segment met huisgemaakte limonades en 0%-cocktails.
Het eigentijdse concept staat dus als een huis. En datzelfde geldt voor de gastvrijheid. Die is dik in orde. Ondanks de dagelijkse drukte oogt het personeel ontspannen en hebben ze het onder controle. Heel relaxed. Tekst gaat verder onder de afbeelding.
BomBaai is al met al een verrijking voor het Nederlandse strand en is een voorbeeld van hoe je een eigen identiteit neerzet!
Lees hier wie de andere winnaars zijn van de Strandverkiezingen!
De Strandverkiezingen worden georganiseerd door Strand Nederland en wordt daarbij gesteund door de Green Deal Schone stranden, Stichting NederlandSchoon, Koninklijke Horeca Nederland, Blauwe Vlag/Green Key en horecavakblad Entree.