Conservatorium Hotel kiest USP Marketing PR

Tags: hotel

Conservatorium Hotel kiest USP Marketing PR

Het Conservatorium heeft USP Marketing PR aangesteld als haar nieuwe PR en communicatiebureau voor de Nederlandse en Belgische markt.

Het Conservatorium Hotel maakt onderdeel uit van The Set Hotels waar ook Hotel Café Royal in Londen en Lutetia in Parijs partner hotels zijn. USP Marketing PR zal voor het gehele portfolio van The Set Hotels de PR belangen behartigen. De samenwerking gaat vanaf vandaag officieel van start.

USP Marketing PR

Roy Tomassen, general manager bij Conservatorium: ”USP Marketing PR overtuigde ons met een creatieve presentatie en we kijken uit naar de samenwerking. Het Conservatorium Hotel heeft een rijke geschiedenis en met het vijfjarig jubileum van Taiko Restaurant biedt dit mooie kansen op gebied van PR”.

Marloes van den Boogaard, managing director bij USP Marketing PR: “Het is een ideaal moment om dit jaar te mogen starten als PR bureau voor het Conservatorium Hotel. Wij willen meer de diepte in gaan op het gebied van storytelling, er valt zoveel over het pand, de faciliteiten en de mensen achter het hotel te vertellen. Ik ben razend enthousiast en trots om dit hotel én de groep te mogen vertegenwoordigen in de Nederlandse en Belgische markt.”

 

Artikel delen