Dijana Cicak start per 1 juni a.s. als marketing director van foodserviceformule La Place.
Afgelopen maanden was Dijana Cicak (44) al op interimbasis betrokken bij de aangescherpte positionering van La Place. Dat heeft onder meer geresulteerd in de nieuwe campagne ‘Zo smaakt versgemaakt’. Met de komst in vaste dienst van Dijana Cicak bouwt La Place doelgericht verder aan de versterking van het directieteam en daarmee aan de groei en het succes van het populaire horecamerk.
Kennis en expertise
“Met Dijana krijgen we een zwaargewicht in dit vakgebied aan boord,” zegt managing director Frank Wubben van La Place. “Dijana brengt uitvoerige kennis en expertise mee op terreinen die cruciaal zijn voor de verdere groei van La Place, zoals merkpositionering, innovatie en klantcommunicatie. Ik ben ervan overtuigd dat Dijana in veel opzichten een zeer mooie aanwinst is voor ons en zie uit naar een succesvolle samenwerking.” Cicak kan als marketingprofessional buigen op ruim 20 jaar binnen- en buitenlandse ervaring op de terreinen retail, fast moving consumer goods en telecommunicatie. Zij bekleedde verschillende functies bij onder meer Unilever en Ahold; de afgelopen vier jaar was zij als partner werkzaam bij het internationale marketingbureau Pepperbrands.