Het gemak van roomservice is nog steeds een hot item. Zowel de zakelijke reizigers als romantische koppels maken graag gebruik van deze dienstverlening. Sterker nog: roomservice kan een potentiële gast over de streep trekken om wel of niet te boeken. En met een digitaal systeem als Jamezz is het nog makkelijker én leuker voor je gasten om hier gebruik van te maken. Installeren? Dat is zo gepiept.
Een betrouwbare software leverancier, een keukenscherm of bonnenprinter en personeel. Hoe creatief je de roomservice aanbiedt is aan jou. Zolang de gast in ieder geval een QR code kan scannen. Jamezz is expert op het gebied van gastenbeleving en geeft hier graag advies over. Het moet tenslotte aansluiten bij jouw concept.
Elke QR code is verbonden aan een kamer. De gast scant de code met een smartphone en komt direct in het menu terecht. Het menu is makkelijk aan te passen via de backoffice, zodat deze altijd up to date blijft. Na het plaatsen van de bestelling komt de bon in de keuken of bij de bar terecht. Het personeel kan aan de slag en de gast hoeft niets meer te doen.
Roomservice via een QR bestel code zorgt gemiddeld voor 28% meer omzet. Door optimaal gebruik te maken van het digitale bestelproces heeft Jamezz een aantal tips:
Naast bovengenoemde voordelen is Jamezz roomservice zeer gastvriendelijk. Zo wordt elk menu automatisch aangepast aan de taal van de smartphone waarmee de QR code wordt gescant. Op die manier kunnen gasten in hun eigen taal bestellen en voorkom je taalbarrieres. Klinkt het digitaliseren van roomservice als een ’ver van je bed issue’? Jamezz biedt een uitgebreide onboarding aan wanneer je klant wordt en staat 24/7 voor je klaar.