promotioneel
Met inmiddels veertien locaties (12x Teds All Day Brunch en 2x Teds Bistro) zet het horecaconcept Teds steeds steviger voet aan de grond in het Nederlandse horecalandschap. De ondernemers achter het populaire concept zijn de ambitieuze Sanne en Michiel Huisman. "We zijn nog lang niet uitgegroeid."
Maar liefst drie nieuwe zaken openden Sanne en Michiel Huisman de afgelopen maanden. Eén in hun woonplaats Muiden, één in Den Bosch en een tweede vestiging in Rotterdam. Het ondernemersduo is het brein achter het populaire Teds, dat bestaat uit twee concepten: Teds All Day Brunch en Teds Bistro.
In Teds All Day Brunch kunnen gasten van ’s ochtends tot ’s avonds terecht voor uitgebreide ontbijt- / brunchgerechten, van french toast tot de ‘breakfast burger’. Naast dit concept lanceerde het stel in 2023 de formule Teds Bistro. Sanne: “Een ouderwets eetcafé in een modern jasje. Op de kaart staan gerechten die zijn geïnspireerd op de klassieke Franse keuken met internationale invloeden. Een paar hero’s van Teds All Day Brunch vind je ook op het menu bij de bistrozaken, zoals de philly cheese steak en de chicken avocado sandwich.”
*De tekst gaat verder onder de foto.
Niet alleen wat betreft nieuwe zaken hebben Sanne en Michiel een hoge standaard. Ook voor het online reserveringssysteem ligt de lat hoog. Toen het bedrijf achter hun vorig systeem opging in een andere partij, heeft Michiel zich uitgebreid verdiept in alternatieven.
Uiteindelijk viel de keus op Guestplan. “Een stabiele partij met enorm veel kennis van zaken, zowel op het gebied van horeca als qua techniek. Met meerdere zaken en elk hun eigen extra opties – denk aan wel of geen terrasreservering, Delicious Brunch, Babyshower – is het voor ons van groot belang dat het systeem voorziet in al die functionaliteiten, zowel voor gasten als voor ons achter de schermen.” Hij vervolgt: “Bij Guestplan komt dat samen. We werken bovendien veel samen met externe partijen zoals Google en YourBI. Deze koppelingen zijn bij Guestplan in goede handen.”
*De tekst loopt door onder het grijze kader.
Sanne vult aan: “In maart 2024 zijn we overgestapt. Zoiets heeft altijd wat voeten in de aarde, maar het is goed verlopen. Een groot pluspunt van Guestplan is ook dat onze medewerkers via een app kunnen inloggen in het dashboard. Ze kunnen dus op afstand de reserveringen bekijken.” Het personeel is enthousiast over het systeem, vertelt Sanne: “We horen nauwelijks wanklanken, dus dat is erg positief.”
*De tekst gaat verder onder de foto's.