‘Verbeter je cashflow met cadeaubonnen’

Cadeaubonnen voor de horeca
Gepubliceerd op: 10 april 2025

‘Verbeter je cashflow met cadeaubonnen’

Tot wel duizenden euro’s extra omzet in een kwartaal dankzij cadeaubonnen? Marketeer Nick van Teeffelen deelt in een korte video een helder stappenplan hoe je als horecaondernemer inspeelt op de kracht van cadeaubonnen en een effectieve marketingstrategie realiseert.

De kracht van cadeaubonnen

Veel ondernemers onderschatten de kracht van cadeaubonnen, zegt Nick van Teeffelen, eigenaar van Horeca Marketing Academy dat marketingstrategieën voor horecazaken verzorgt. “En dat terwijl cadeaubonnen een geweldige manier zijn om nieuwe gasten aan te trekken, trouwe klanten terug te laten komen en je cashflow te verbeteren. 

'30% van de bonnen wordt nooit ingeleverd en is dus directe winst'
Vaak worden cadeaubonnen gekocht door loyale gasten die hun favoriete horecazaak willen delen met vrienden en familie. Bovendien wordt gemiddeld 30% van de verkochte bonnen nooit ingeleverd, wat betekent dat een deel van de omzet direct winst is.”

Strategisch stappenplan

Wil je als horecaondernemer meer halen uit je cadeaubonnen? Nick van Teeffelen deelt in een korte video van acht minuten een helder stappenplan waarmee je de verkoop van cadeaubonnen versterkt en eenvoudig extra omzet genereert.

Bekijk de video hieronder. 👇

 

Meer marketingtips!

Entree Magazine publiceert in samenwerking met Horeca Marketing Academy een serie artikelen boordevol praktische marketingtips voor horecaondernemers. Elk artikel gaat in op een effectieve marketingaanpak. Wil je niets missen? Abonneer je dan op de nieuwsbrief – als je dat nog niet hebt gedaan – en blijf op de hoogte van alle nieuwe inzichten! 

Probeer Gifty gratis

In samenwerking met Horeca Marketing Academy en Entree, kun je 6 maanden gebruikmaken van Gifty Essential zonder vaste kosten t.w.v. € 39,00 per maand.

Meer informatie

Artikel delen