Supperclub bestaat dertig jaar en de populaire club uit Amsterdam viert dit jubileum met een nieuw boutique hotel én een nieuwe naam: SUPPER.
De uitbreiding van het merk SUPPER met een nieuw boutique hotel is onderdeel van de rebranding die sinds de overname door Joeri Salet en Nick Bruynesteijn in 2021 in gang is gezet. Deze stap past binnen de missie om een unieke lifestyle experience te maken die verder gaat dan de club, de cruise en het restaurant. Het bedrijf lanceerde vorig jaar ook haar streetwear merk SUPPER Clothing, een eerste stap in de uitbreiding van het label.
De volgende stap is dus het door JPH Architecten vormgegeven SUPPER Hotel, dat medio november 2022 haar deuren zal openen. Het luxueuze boutique hotel met 26 kamers, gelegen aan de Singel in Amsterdam naast de SUPPER club, krijgt zeven Premium Suites met ieder een eigen thema, zoals de Art Suite, Champagne Suite en Disco Suite. Daarnaast komen er 21 Executive kamers. De gangen en kamers worden door kunstenares Roos Dessing onder handen genomen, waarbij de zeven zonden die je bij SUPPER kunt ondergaan centraal staan.
De SUPPER-beleving, waarin alle zintuigen van de gasten constant uitgedaagd worden, loopt volgens de organisatie als een rode draad door alle onderdelen van het bedrijf. Zo vind je de artistieke en gedurfde invalshoeken terug in ieder onderdeel van het merk. De vernieuwde naam speelt hierin een belangrijke rol. De sub-brands vallen vanaf nu onder het moederbedrijf SUPPER.