Kaj Gorgels, o.a bekend van YouTube en als tv-presentator, slaat een nieuwe weg in: de restaurantwereld. Samen met De Beren-CEO Ad Schaap en culinair influencer Colin Knopper opent hij op 30 november Drippy’s, een smashburgerconcept in het hart van Rotterdam.
Foto's: Stacii Samidin
Drippy’s onderscheidt zich door de focus op de authentieke smashburger: een burger die niet alleen sappig en vol van smaak is, maar ook verrassende combinaties biedt. Ze willen met de beste ingrediënten werken, zo is het vlees 100% grasgevoerd rund en wordt het brood dagelijks gebakken. Het team wil zich eerst in Rotterdam bewijzen en heeft grote plannen voor de toekomst. “We willen niet stoppen bij één vestiging. Dit is het begin van iets veel groters", aldus Gorgels. “Rotterdam is onze eerste stap, maar we denken zeker verder.”
*De tekst gaat verder onder de afbeelding.
De samenwerking tussen de drie ondernemers is stevig geworteld. Schaap is geen onbekende in de horecawereld, kent Gorgels al jaren en is overtuigd van zijn inzet en ondernemerschap. “Kaj is veel meer dan een uithangbord. Zijn betrokkenheid en passie voor dit project zijn groot. Zonder hem of Colin had ik deze stap niet gezet”, vertelt Schaap. Knopper, die al naam maakte als culinair influencer, heeft zich o.a toegelegd op het ontwikkelen van de recepten en smaakcombinaties die Drippy’s uniek maken.