advertorial
promotioneel
Vervoort Meubelen en Bonheur Horeca Groep: partners in gastvrijheid
Vervoort Meubelen en Bonheur Horeca Groep: partners in gastvrijheid
Ondernemers in horeca, leisure en zorg ondersteunen bij het creëren van gastvrijheid. Dat is wat Vervoort Meubelen dagelijks doet, vanuit een informele en gastvrije bedrijfscultuur, een lange ervaring en een brede expertise. Met een indrukwekkende collectie en maatwerk realiseert Vervoort samen met opdrachtgevers projecten die gastvrijheid uitstralen. Een mooi voorbeeld is de samenwerking met de door Vervoort gerespecteerde Tilburgse Bonheur Horeca Groep.
Openingsfoto: Het restaurant in het Koning Willem II stadion in Tilburg
Salesmanager hospitality Jim Zijlstra vertelt in een paar zinnen waar Vervoort Meubelen voor staat: “Een informele en gastvrije bedrijfscultuur is onze basis, en dat is wat onze klanten ook ervaren. Van daaruit kunnen we opdrachtgevers maximaal ondersteunen en adviseren in het creëren van een gastvrije omgeving. We hebben veel inspirerende klanten in de horeca, leisure, maar bijvoorbeeld ook in de zorg. Overal waar gastvrijheid een rol speelt, kunnen wij helpen de juiste ambiance te creëren, met merkartikelen uit onze collectie of met zelf ontwikkelde producten. We willen graag de (merk)identiteit van de klant versterken, waardoor ieder interieurconcept natuurlijk maatwerk is. Door middel van kleuren, stoffen en verschillende modellen proberen we dit zo goed mogelijk te bewerkstelligen.”
*De tekst gaat onder de foto verder.
Complete inrichting
Met ruim zeventig medewerkers, waaronder eigen interieurdesigners, heeft Vervoort Meubelen alles in huis om de horeca, kantoren, vakantieparken en zorginstellingen optimaal te ondersteunen. “Steeds vaker mogen we, naast het interieurplan, al in een vroeg stadium meedenken over het concept en de branding,” zegt Zijlstra. “We werken samen met (interieur)architecten, interieurbouwers en vormgevers.”
Elke horecaondernemer die een horecazaak - in de breedste zin van het woord - wil openen, kan bij Vervoort aankloppen voor een complete inrichting. Van bar, meubelen en vloeren tot kasten en het terras. Zijlstra: “Naast dat we ondernemers adviseren over meubilair en de stof- en kleurcombinaties, kijken we ook kritisch naar de ideale indeling van de ruimtes, zowel voor de gasten als het personeel.”
*De tekst gaat onder de foto's verder.
Hotel-restaurant Auberge du Bonheur in Tilburg
Inspirerende match
Wat het bedrijf uitstraalt, is betrouwbaarheid, kwaliteit en service voor het midden- en hogere segment, ongeacht de bedrijfsomvang. Dat heeft ervoor gezorgd dat opdrachtgevers binnen en buiten Nederland aankloppen voor projecten. “Maar dicht bij huis hebben we ook veel mooie opdrachtgevers, zoals de Tilburgse Bonheur Horeca Groep, die door hun bijzondere activiteiten voor ons een inspirerende match is. Zij zijn gastheer in de breedste zin van het woord.
Wij zien een overeenkomst in onder andere diversiteit. Bonheur biedt diversiteit in de verschillende vormen van horeca en Vervoort door het diverse interieurassortiment en de brede projectkennis voor iedere vorm van gastvrijheid. Onze visie is: Een interieur creëren dat uitnodigt tot binnenkomen, binnenblijven en tot terugkeren. Wij vinden dat de Bonheur Horeca Groep dit principe heel goed aanvoelt voor haar gasten. Voor iedere vorm van hospitality weten zij gasten aan zich te binden.”
Links: Hotel-restaurant Auberge du Bonheur in Tilburg. Rechts: Prise d'Eau in Tilburg.
Bonheur-DNA
Tim Wijdemans is algemeen directeur en eigenaar van die succesvolle onderneming, die in Tilburg en omgeving maar liefst tien unieke locaties beheert, van toprestaurant en luxe boutiquehotel Auberge du Bonheur tot het Koning Willem II stadion (beide in Tilburg) Wijdemans startte in 2008 bij Bonheur en werd in 2015 eigenaar. Sinds 2018 voert hij de directie samen met Nicky Foesenek (commercieel directeur) en Briene Brienissen (operationeel directeur). Het succes van de groep is volgens Wijdemans enerzijds de diversiteit en anderzijds het Bonheur-DNA.
“We zijn zo breed in ons aanbod dat iedereen wel een keer met één van onze unieke zaken in aanraking komt. Maar ons team-DNA is de echte succesfactor. Onze missie is simpel en allesomvattend: Genieten! En als je plezier uitstraalt, merken onze gasten dat ook. Er is ruimte voor jong talent en we hebben veel aandacht voor mensen, bij Bonheur doet iedereen mee.”
Langdurige relaties
Deze kernwaarden van het bedrijf vertalen zich volgens Wijdemans ook in langdurige relaties. “Onze organisatie heeft al 38 jaar een relatie met Vervoort en dat is niet voor niets. We doen zaken met mensen en niet (alleen) met bedrijven. Het zijn ondernemende mensen die echt met je meedenken en je respecteren. Hun cultuur, plezier in je werk hebben, sluit naadloos aan op de onze. Ze zijn net als wij breed georiënteerd en dat matcht perfect met onze organisatie.”
Schrijf je gratis in voor onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks:
- De nieuwste trends en ontwikkelingen binnen de Horeca
- Culinaire en interieur inspiratie
- Exclusieve content zoals: artikelen, interviews en ondernemersverhalen