Promotioneel
Hoe je de stijgende kosten in de horeca kunt drukken met payroll
Please is al ruim 25 jaar expert op het gebied van personeel en werkgeven in de horecabranche. Het bedrijf werkt samen met meer dan tweehonderd horecaondernemers. Ondernemers zoals jij!
Hoe je de stijgende kosten in de horeca kunt drukken met payroll
Van pizzabezorger tot franchisenemer: het ondernemersverhaal van Tommy en Jesper
Voorkom schijnzelfstandigheid van ZZP’ers in de horeca
Regel je personeelszaken goed en onbezorgd, net als Benders
Welke fouten maken horecaondernemers vaak in de salarisadministratie?
Hoe de organisatie achter Het Amsterdamse Winterparadijs en Kingsland 1500 werknemers zorgeloos kan managen
4 doeltreffende tips om jong personeel aan te trekken in de horeca
Personeel vinden en binden: hét geheim van Proeflokaal Bregje Nijmegen
Goed werkgeverschap begint bij Please: met al ruim 25 jaar ervaring is Please dé ideale partner in personeelszaken voor de horecabranche. De organisatie werkt samen met meer dan tweehonderd horecaondernemers. Dit zijn ondernemers zoals jij!
Zeg eens eerlijk. Neem jij de tijd om twee keer per jaar de lonen te checken zodat ze aansluiten bij de horeca-cao? En houd jij je altijd aan de arbeidstijdenwet? Nee? Dan loop je mogelijk risico op claims en boetes. Door middel van onze proactieve specialisten en handige tools maken wij het werkgeverschap een stuk leuker. Dit ondersteunt jou als werkgever en geeft de werknemers het vertrouwen dat de personeelszaken goed geregeld zijn.
Veel zelfstandige horecaondernemers en franchiseformules zijn al gebaat bij één van onze diensten, vooral de uitzenddienstverlening is populair. Waar wil jij meer over weten?
Aybler is een handig platform waar klanten van Please gratis gebruik van maken. Hiermee regel je digitaal al je personeelszaken.
Personeelsplanning
Maak snel en eenvoudig planningen en verstuur deze via pushmeldingen. Of voeg open diensten toe waarvoor medewerkers zich kunnen inschrijven. Ook kun je medewerkers eenvoudig toewijzen aan afdelingen, diensttijden en skills zodat medewerkers zelf onderling kunnen ruilen.
Personeelsadministratie
Maak eenvoudig nieuwe medewerkers aan en houd urenregistraties bij. Alle verlof- en verzuimregistratie worden bijgehouden in de Aybler app én zowel werknemer als werkgever vinden hier de loonstroken en jaaropgaven terug.
Digitale onboarding en werkinstructies
Inwerken van personeel kost veel tijd, door middel van de onboarding & werkinstructie tool maak je efficiënte digitale (werk)instructies voor je medewerkers. Voorzien van foto’s en videos afgestemd op de juiste afdeling.
Communicatie
Een mailtje, een memo op het prikbord of een melding via WhatsApp. Weet jij precies wat je via welk kanaal hebt gecommuniceerd? Met de communicatietool in Aybler heb je alle communicatie met je medewerkers én met Please op één centrale plek.
Werving en selectie
Met de digitale werving en selectie zijn stapels sollicitatiebrieven, standaard CV’s en ongeschikte kandidaten verleden tijd. Kandidaten krijgen namelijk een volledig digitaal ingerichte sollicitatie experience. Bovendien houd jij altijd een overzicht.