Simpel, snel en marge-rijk: zo zet je cocktails effectief in

Simpel, snel en marge-rijk: zo zet je cocktails effectief in

De wondere wereld van de cocktails. Draai jij je hand niet om voor een Old Fashioned, Moscow Mule of Pornstar Martini? Of kun je daar juist wel wat handige tips & tricks voor gebruiken? Maxxium staat je graag bij, met hun handige vernieuwde platform The Flavour Selection. Zo zet je cocktails effectief in op je drankkaart. Simpel, snel en ook niet onbelangrijk: marge-rijk!

Met een goede cocktail kun je bij je gasten punten scoren. Maar daarvoor moet je als horecamedewerker en -ondernemer wel weten hóe. Want daadwerkelijk een tongstrelend en indrukwekkend glas presenteren – waarmee je je kunt onderscheiden van de concurrentie en gasten aan je bindt – kan soms een vak apart zijn. Terwijl het met de juiste hulp juist ook een stuk makkelijker en sneller kan! Zodat je van je cocktail een echte winstpakker maakt.

Informeren en stimulerend te werk

Maxxium – marktleider op het gebied van gedistilleerde dranken in Nederland – biedt daarbij graag de helpende hand. Op hun digitale platform The Flavour Selection informeren, inspireren en stimuleren zij horecamedewerkers bij het werken met cocktails.

The Flavour Selection

In drie stappen populaire cocktails maken

Zo kun je aan de hand van simpele aanwijzingen en verrassende recepten in drie stappen verschillende cocktails maken. Van relevante easy mixers en seizoenscocktails tot klassiekers (met een twist), virgin cocktails en ready-to-serve exemplaren. En dat alles zonder dat je medewerkers peperdure opleidingen daarvoor hoeven te volgen.

Marge-pakker: gepersonaliseerde cocktailmenu’s

Verder vind je op The Flavour Selection handige tools om je eigen menukaart samen te stellen, die binnen 10 werkdagen bezorgd worden. Zo krijg je in de cocktailmenu’s meer afwisseling, wat vaak tot een omzetstijging leidt. En zo verras je je vaste gasten met nieuwe smaken.

Inspirerend en educatief

Wil je dat je medewerkers hun cocktailkennis- dan wel kunsten naar een nóg hoger level tillen? Maxxiums brand ambassadors kunnen ook langskomen om cocktailtrainingen te verzorgen. En dat niet alleen; ze komen ook graag langs om de nodige inspiratie te brengen. “We laten horecabedrijven graag zien welke cocktails zij hun gasten deze herfst en winter kunnen serveren”, vertelt Timo Stemerdink, Brand Ambassador van The Flavour Selection bij Maxxium. “Om in deze moeilijke coronaperiode met beperkte openingstijden toch een mooie cocktailervaring neer te kunnen zetten, hebben we verschillende inspiratieboxen uitgedeeld. Zo heb je voor elke tijd van het jaar een passend aanbod!”

Meer weten over de The Flavour Selection?

Interesse in werken met cocktails of meer informatie over The Flavour Selection: neem contact op met Timo Stemerdink (timo.stemerdink@maxxium.nl).

Artikel delen