Marketing voor horeca via nieuwsbrieven: 'E-mail is héél erg van nu'

Ron Gastrobar gemaakt door Horeca in Beeld

Marketing voor horeca via nieuwsbrieven: 'E-mail is héél erg van nu'

In drukke tijden van vluchtige communicatie via sociale media is er een relatief oud digitaal medium dat nog steeds extreem goed werkt als marketingmiddel: e-mail. Het regelmatig versturen van nieuwsbrieven is effectief - als je het doordacht aanpakt. Succesvolle horecaondernemers leggen uit waar je op moet letten.

Tekst: Niels van Laatum
Foto: Ron Gastrobar door Horeca in Beeld, King Kongs

Verder lezen?

Hoe je zo'n nieuwsbrief verstuurt en een adressenbestand opbouwt, lees je via de Entree Digitaal App. Hier leggen deze succesvolle horecaondernemers stap voor stap uit hoe je met nieuwsbrieven werkt. Verder lees je nog meer exclusieve artikelen, die alleen beschikbaar zijn voor Entree-abonnees.

Ga naar Entree Magazine Digitaal

Artikel delen